Fadäs-iga människa!

Fan vad det är oballt att hänga med busschaufförerna. Varje gång man kliver på sitter det någon tönt med utstående öron och tycker han det ballaste sedan skivad limpa.
Jag blir så jävla irriterad.
Ibland sitter det bara bredvid och slänger ur sig nått ord, mekar med mobilen för att skapa illusionen av att inte vara helt utan vänner, ibland ställer de sig bredvid och bara hänger, slänger ur sig nått ord för att skapa illusionen till de andra passagerarna att de är coolt att pola med chaufförerna.

Illaluktande sörberge inavlade losers med äckligt hår och trashig klädstil. Foppa tofflor och luvtröjjor.

Ibland står jag inte ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0