Mina modiga grabbar

Igår var grabbarna hos farbro doktorn för den årliga vaccinationen. Jag känner mig aldrig så älskad av dem som när vi åker till främmande ställen, eller när vi är ute med dem. Då slår de tassarna runt min hals och ger mig (vad jag vill tolka det som) en bamse kram. Fast i själva verket är det ju rädsla de handlar om. Men de är så dudliga när de tittar runt i en blanding av nyfikenhet och skräck. Då gnosar jag ner näsan i deras päls och viskar att de inte är någon fara.
Sedan sjunger jag "soft kitty" dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0