Svar

Detta fick jag som svar av kanal5:

"Hej!

Får vi följa med? är ett program som handlar om Filip och Fredriks möten med olika människor runt om i Sverige. I ett av avsnitten stötte de på en katt med tre ben, som de kommenterade. Naturligtvis hade tv-teamet på plats reagerat om de hade sett att katten for illa – men så var det inte. Katten mådde efter omständigheterna bra, och tv-teamet fortsatte att göra sitt jobb.

Vi uppskattar att du engarerar dig i våra program"



Ja, själv programet är ju det jag engagera mig i...



Kommentarer
Mow

... varför tittar du på såna program?

2012-03-13 @ 22:38:40
Piig

Usch. Jag vet faktiskt inte. Hade jag vetat om katten hade jag aldrig sett.



Tidsfördriv, I guess... :S

Jag är så dum.

2012-03-14 @ 11:48:58
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/
Mow

Nee, du är inte dum. Det är lätt att fastna framför TV:n.

2012-03-14 @ 19:17:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0