Min nya stil










Så det är så här H&M vill att vi ska se ut i vår?
Okej...
Gottcha!


Kommentarer
Marie

*Kräks



Alltså, är det verkligen meningen att vi ska hoocha runt i en guldkjol med bikini överdel till våren?



*Kräks

2012-03-29 @ 11:03:02
URL: http://allsaint.devote.se/
JörgenS

Det roliga när man ser dessa modeannonser och trendtips på hur man ska se ut är att jag ALDRIG sett någon som följer dessa tips och ser ut så. Månne enda gången en svensk skräms från trender...

2012-03-29 @ 16:40:19
URL: http://www.retrogalaxen.se
Piig

Det är samma sak när man ser sånna där modevisningar och tjejerna har lampor på huvudet och svarttejp som en klänning och helt galna outfits. När ska man se ut så?!

Vilket evenemang går du på och tänker "oh, den där snygga vårkavajen av löv och mina boots av saltkar får det bli!"

2012-03-29 @ 16:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0