Face-raped and Kith

Åh jag måste spy lite när jag läser folks uppdateringar på facebook om hur fantastisk slalom backen är och när folk svarar tillbaka typ; "Åh, så underbart! Kram till er" eller "Så sugen jag blir. Jag har varit sjuk hela veckan, men snart är jag på benen"

ÅÅHH ditt as! Inte nog med alla jävla kommentarer, så är det typ 28 personer som "gillar" det också!!!

VARFÖÖÖÖÖR?!?!?!!?!? Du åker skidor - good for ya!


Dagens tänkvärda citat:
"If I can't keep Mr. Stevenson, I'm gonna hold my breath until I turn gay"
/ Cory (a.k.a Bruce Mccolloch)


(Kids In The Hall for life, booya!!!)  *HJÄÄRTA*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0