Att inte ens borde ha skaffat!!

Jag blir irriterad på att man skaffar hund och SEDAN massa barn, för att inse att man inte har tid för hunden mer för alla hundra ungar man promt ska ha, och för att sedan måste göra sig av med hunden (efter 7 år!! Och det är helt jävla sjukt för vovven borde ha blivit som en familjemedlem och borde räknas och betyda mer, men nej nej. Människobarnen är ju det viktigaste. Ja hugaligen) för alla hundra ungar man promt ska ha tar upp för mycket av ens tid.

Sen när de säger "men det är ju bra att vovven får komma till någon som bryr sig och ha tid" Det köper jag fan inte! Man skulle aldrig göra sig av med barnen när det blev för mycket. Men en hund är ju bara en hund och betyder inte så mycket egentligen.

Ta lite jävla ansvar för liv du ska ansvara för!!

Jag kan INTE RELATERA TILL MÄNSLIGHETEN!!!!


Kommentarer
Annellisaa

jag håller med dig. jag förstår inte hur man inte kan se ens hund som ens "barn" dom är lika viktiga. detär min hund för mig i alla fall

2012-03-31 @ 10:04:36
URL: http://annellisaa.blogg.se/
S

Är ungen allergisk - Var är nästa adoptionsbyrå? Hunden lämnar mig aldrig.

2012-04-09 @ 02:38:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0