Att inte älska

Jag hatar idioter. Jag hatar idioter med pallyftar och fula glasögon. Jag hatar idioter som klagar och klagar. Jag hatar idioter som existerar. Jag hatar idioter som är "chef" över restaurangen - en restaurang som vi inte ens ska städa enligt kontrakt, men som vi gör ändå. Gratis!
Jag hatar hans fula idiotiska sätt. Jag hatar hans fula idiotiska pallyft som han släpar på dagarna ända i korridorerna. Jag hatar hans idiotiska kläder som får honom att se ut som en bibel försäljare. Jag hatar hans fula glasögon. Jag hatar honom för att han är en idiot.
Jag hatar honom för att han få mig så jävla förbannad. Jag hatar idioter i restaurangen. Jag hatar hans pallyft. Jag hatar hans sätt.
Jag hatar att måste träffa på honom i korridorerna. Jag hatar att måste säga "hej" till honom. Jag hatar hans pallyft. Jag hatar att få samtal vidarebefordrade från honom. Jag hatar när han har mage att klaga. Jag hatar att veta att han finns en våning ovan mig.
Jag hatar hans pallyft.


Kommentarer
JörgenS

Nästa gång får du ju ta en bild på pallyften och lägga ut. Nu blir man ju nyfiken på den. ;)



/JS12

2012-03-21 @ 18:31:55
URL: http://www.retrogalaxen.se
Mow

... vad har pallyften gjort dig? :S

2012-03-21 @ 21:02:39
Piig

Pallyften och dess ägare är en PUTA SPANISH FLY som borde piskas med långa vinrankor till de blöder och han ber om förlåtelse...

2012-03-22 @ 11:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0