Easin' in back to reality

Varför i hela jävla världen tror folk att bara för att det är en second hand affär så finns det automatiskt en toalett??!? Jag vill jävla mörda alla as som kommer in och ställer samma fråga om och om OCH OM IGEN!! "Har ni någon toalett att låna ut?"
 
NEJ FÖR I HELVETE!!!
 
Trodde att det skulle bli lugn ingång idag. Jag låste upp dörren, men öppnade den inte. Ganska folktomt. Nice. Men det tog inte många minuter innan alla jävla offer börjar välla in...
Som en never ending flow av människor, det tar lixom inte slut!!!
 
Jag dööööör!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0