Sug på piss!

Den här veckan kommer inte bli ihåg kommen som nånting positivt och fint. Den har varit extra fittig och jag har insett (igen) att människor är falska och tycks tycka att det är helt okej att kasta ur sig helt oberättigade saker till höger och vänster.

Jag vill bara stänga av när jag bombarderas av svek och lögner.
Varför har vi ens känslor? Vi kan uppenbarligen inte hantera det, så varför ha dem?
Vad jag har lärt mig under den här perioden är att karma är en jävla satkärring och alla åsikter man har kommer förr eller senare tillbaka slungandes i ansiktet på en. (för vissa är så jävla bra på att spela offer!!!!!)
Allt man spydde ur sig är fel och det kommer att straffa en i längden.

Det är bara jag som har fel och alla andra får göra precis som de vill! Ingen lyssnar eller tar till sig, för det är ju mycker roligare att köra sitt eget race och inte lyssna på någon annan!

Jag är så trött på människor. Jag är så trött på att det är samma sak VARJE dag. Samma skit VARJE gång!

Det är sånna här gånger jag önskar att jag fick välja. Jag är så jävla trött på att finnas.
Jag längtar efter nånting att stänga av skiten med.
Jag längtar tills allt tar slut och jag inte finns.

Jag är så jävla trött på människor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0