Magic Mother

Idag hälsade mamma på mig på jobbet och bland det första hon säger är;

"Vad trött du ser ut, Piga, var ni ute igår?"

För det första, mor! Så nej, jag var inte ut. Jag klarar inte av att gå ut mer. Jag domnar i hjärnan av fulla människor som ska bonda och snacka en massa skit.
Och för de andra; fan vad ful du får mig att känna mig!

Att se trött ut är bland de mest oattraktiva du kan portträttera. Jag vill knappt se mig själv i spegeln och möta dessa mörka äckliga ringar runt ögonen. Det spelar ingen roll hur mycket foundation jag smetar på, det trötta lyser igenom.

Och du min mor, måste du belysa det?

Jag kände mig inte trött. Men tydligen så ser jag ju ut som jag är det.

Jag föll för reklamen om ögon knarket som ska kyla av och ta bort de mörka, men den fungerar inte, utan jag har bara slängt bort 100:- på en "plast penna"

Vackert!


Kommentarer
Moa

HAHAHA! Jamen HELT ute kan det ju inte vara att se trött ut ... se bara på hon i Twilight, ALLA föll ju för henne och hon ser ju ut som om hon går i sömnen för jämnan!

2012-01-07 @ 20:29:10
Ägaren

jag kanske ska sporta den looken för att vara riktigt inne i år?

Samt att dra på mig en absolut icke existarande personlighet ;D

2012-01-07 @ 22:05:24
Moa

Haha, you'll never pull it off!

2012-01-07 @ 23:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0