Hemlig användare

När man skaffar sig ett facebook konto gör man det medvetandes att det kommer kunna vara synligt för alltid på nätet.
Inget man skriver är egentligen någon hemlighet, så varför måste man ha den där spärren som gör att bara ens vänner kan se ens bilder och annat skit.

???

Det känns så jävla löjligt och onödigt. Sjukt tragiskt också att sånt folk förmodligen tror att det är mystiska och hemliga för att det gör så. Typ som "muhaha, jag har en massa fräsig info om mina måltider, eller min praktik plats, men ni får inte veta"

Då kan man lika gärna vara utan ett konto och surfa efter porr istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0