Gym Etik

Note to parents: Det är inte "bedårande" att ta med din lilla 6 åriga flicka till gymmet!

Det är bara irriterande att se henne klättra på alla maskiner och självklart ska hon vara på den man själv ska ha!
Vilket resulterar i att jag som betalande kund måste stå och vänta på tills hon har lekt klart med sin osynliga kompis och springer iväg.

Ok om ungen är så liten så denne sitter i en barnstol eller nåt - sovandes!
Men det är otroligt störande att behöva "ta hänsyn" till henne för att hon tycker biceps maskinen är rolig...


Dessutom borde det finnas en lag ang springbanden; Ska du inte kuta, springa, jogga, svettas eller lunka så får du inte använda den!
Sjukt jobbigt att behöva köa 10 minuter för att nått arsle ville ta en liten promenad!


Kommentarer
sara

hahahaha trodde jag var den enda som kände detta

2012-01-11 @ 01:56:10
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Ägaren

Det finns till och med ett lekrum för alla småliv, men det måste vara det sämsta lekrummet i världen eftersom alla löper amock ute i gymmet...

2012-01-11 @ 12:34:19
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0