en Combat dag

Vissa människor är lite sämre än andra, vissa människor borde nästan inte få släppas ut bland andra människor.
Som den där jävla bruden som av någon anledning måste träna samma pass som jag.

Jag menar, är du ny, så ok. Du är förlåten för att du suger, men har man gått så pass mycket att man inte kan kalla sig "nybörjare" mer, så är det nånting som är felande.

Hon påminner om en yr finnig efterbliven hamster på medicin när hon står (alldeles för nära mig) och vevar med armarna och sparkar med benen.

- Det är inte så det går till! Din Fula Horunge!

Jag vill bara gå fram och knäcka hennes näsben för hon är så jävla världelös. Ingenting hon gör är rätt och jag blir hatisk av att se henne.

- Hur svårt ska det vara att få till det rätt?!

Fan, alla är så dåliga på combat! Alla gör fel och det ser bara fult ut. Alla är fula. Alla är felande.


Kommentarer
Moa

... påminn mig om att jag aldrig ska börja träna. Speciellt inte med dig. :p

2012-01-13 @ 19:47:23
ÄGAREN

Men du vet att du räknas inte till människo- släktet, Moa <3

2012-01-14 @ 10:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0