The only gay in the village

En gala för att fira att du dras till människor av samma kön. Wow. Ok...
Pris för "årets gay"  vafan är det för jävla pris?! Sedan att han som vann sa: "Alla nominerade ikväll - bra jobbat"

"Bra jobbat"? Bra jobbat med att vara homosexuell..? Wow. Ok...
Sedan fick han en fanfar som inte ens krigshjältar skulle få. För att han är bög?!

Det blir så för mycket att samla alla i denna "minoritets grupp" för att under 1,5 timmar glömma bort hur kall och otrevlig världen är mot dig och make love not war istället.

Dessutom visste jag inte att E-type var så gay-friendly. Jag personligen skulle tycka att det var pinsamt att springa omkring på scenen och "sjunga" samma gamla låtar och vifta med samma gamla hår
Men alla som är bög verkade gilla det. Det kanske var obligatoriskt.

Fast nu ska jag ju inte dizza E-tajpen. Han har ju faktiskt startat hund hem. Så någon slags vettighet måste det ju finnas under de evigt permanentade håret.

Så cudos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0