Lördags mord

Jag är så trött på folks ålderdom. Jag är så trött på att behöva bli väckt av att folk är för gammal och uttorkad för att ha tv'n på på "normal" volym.

Det finns fan inget mer obehagligare än att vakna av det där dova surrande ljudet, som man inte är riktigt säker på vart det kommer ifrån, eller vad det är riktigt (FÖR DET ÄR JÄVLA TIDIGT OCH MAN ÄR INTE KLAR I HUVUDET FÖR FEM ÖRE!!!)

Sen kommer verkligheten tillbaka och jag inser att det är mina FÖRBA****E grannar som är GAMMLA OCH TORRA!!!!!

Jag saknar de som bodde där innan. Hörde inte ett ljud från dem...

Åh, världen är så orättvis och kall. Stackars mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0