Inget

Människor. hm.

Det finns så mycket fult att säga om människor. Jag känner en massa individer som är helt fantastiskt, men människor på det stora hela är bara vidriga.

Jag blir så ledsen när jag ser hur människan fungerar. Jag blir så ledsen när jag ser djur lida pga människan.
Jag blir så ledsen när jag ser hur människan har förstört en schäfer genom att stoppa smällare i dess mun och tejpat igen.
Bilden av honom kommer jag aldrig glömma. Det är det mest fruktansvärda jag har sett en människa göra mot ett djur.

Jag blir så ledsen.

Jag skulle inte ens vilja ge dessa "människor" ett nackskott - för det är för lindrigt. Jag vill döma dessa människor till evigt liv. Jag vill aldrig att de ska få chansen att undkomma genom döden - för det är för lindrigt.
Jag vill bara att det alltid ska leva - för det är inte för lindrigt.

Jag blir så ledsen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0