Ett Sex Ex

För massa år sedan när man var på krogen varje helg, så fanns det en tjej som jag tyckte var så himla snygg. Vårat enda "förhållande" till varandra var att vi träffades, hälsade obligatoriskt och gick vidare med kvällen.

Men tiden började vi prata med varandra och hångla och det gick så långt att hon sa "Jag är din! Du får göra vad du vill med mig"

"
Hey, hey" tyckte jag "jackpott!" Hon var ju skitsnygg!

Nu efter så många år är vi vänner på facebook, vi har inget att säga till varandra mer för vi lever så olika liv.
Hon har blivit mamma, hamnat i sambofällan och ser faktiskt rätt gräslig ut...

Då måste jag le när jag tänker tillbaka och tyckte att hon ett tag var min drömkvinna (utseende mässigt iallafall)

Tänk vad tiden kan göra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0