Supa bort dåliga minnen

Jag fick en inbjudan till en "hemvändar fest" den 25 december. Jag vet inte riktigt hur man stavar till ett fnysande/nedvärderande läte, men det är det jag vill förmedla.
 
"schyypptyyh"
"pschyy!!"
"ha!"
"Kcchk"
 
Ja, jag vill ju jääätte gärna träffa gamla arslen som jag spenderade flera år att undvika och inte bli som. Ser ju sjukt fram emot att sitta och bli dyng med folk och prata minnen & bli alldeles falsk & äcklig.
Vad ska vi säga till varandra?
 
"Minns du hur jävligt det va?"
"Minns du vilken hycklare du var på gymnasiet?"
 
Boot to the face, bitch!


Kommentarer
Marie

Åh du glömde mina favoriter: du betalar en absurt hög summa pengar och äter mat som satan själv spytt ut genom arslet!

Alla tjatar om "hur kul det ska bli med återföreningen från gymnasiet" - varför då?!

Ärligt talat: jag hängde med dig och Miis på den tiden. Och det gjorde jag av en anledning.
Träffa er två och dynga - svar ja!
Träffa resten av plågorna - svar nej!

Svar: Ja, du och Mia var de enda människorna som jag gillade. Jag dyngar hellre med er alla dagar i veckan än de andra hycklarna.
GodIsJamesMason

2012-12-24 @ 23:42:45
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0