Att vara arbetslös och sysslolös del 1

Hm. Vad roar man sig med nu när man är arbetslös och värdelös?
Jag gluttade lite på lyxfällan och fick en bild uppmålad för mig om hur jag tar hela mitt sparande kapital och bara slösar det på helt galna grejjer.
Även fast jag är sjukt sugen på att bara handla och köpa och införskaffa, så är jag ändå så pass penga-medveten att jag håller i dem och inte låter mig själv falla för den tillfälliga frestelsen.
 
Men jag behöver saker att titta på och leka med och fördriva tiden med. Jag behöver öppna inslagna kartonger från tradera med viktiga saker i och se dem i dvd'n eller läsa det.
 
Har redan börjat missbruka kylen och frysen & allt jag vill är att äta hela tiden...
Kewl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0