Gör inte så!

Asså vissa människor borde fan låsas in. Idag var jag på marknaden och mellan serietidnings & utepool tältet dök en "svart rockare" upp.
En svettig, långhårig hobby djävulsdykare med arg uppsyn. Visst sporta den bistra sidan, men för fan, gör det rätt!
Inte nog med att han hade joggingskor (!!!!!) till sina frasiga adidas byxor med han hade en nike luvtröjja under blottar trenchcoaten.
 
Jag står fan inte ut! Vad är det för fel på dagens unga? Har de ingen känsla för vad som passar & inte? Är de höga när det kliver upp på morgonen och tittar i garderoben?
 
Du kan ju på allvar inte vara "svart" och samtidigt ha sneakers och nike tröjja! Och det var ju så uppebart att han ville vara svart. Det riktigt lyste ur hans missnöjda ögon.
 
Jag såg honom släntra iväg och försvinna bakom ett hörn.
Jag hoppas att han blev spöad och rånad på sina kläder.
 
Hatar människor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0