Min kemiska allergi

Sitter och tittar på reprisen av "Du är vad du äter" ett program jag verkligen njuter av att se, men jag klarar inte av när människor inte kan ta ansvar för sina egna handlingar och bara skyller ifrån sig allt. Det är inte någon annan än du själv som har gjort dig över-ofantligt överviktig!

Sedan när stureplans bimbon säger att hon har en kemisk allergi och "det är inte mitt fel" går jag fan i taket!
Spelar ingen roll hur "sjuk" du tror att du är, sitt inte och säg att det är någon annan som tvingar i dig socker hela dagen lång. Du gör själv ett val när du väljer att gå in på 7eleven och köpa godis. Du är inte styrd av någon annans tankar, eller handlingar. Du är vuxen & allt hänger på dig!

Är så jävla less på missbrukar personligheter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0