Söndag

Idag har jag köpt jordens sötaste klänning på Carlings. Sedan målade jag naglarna på ballen med mumsarna som slapp-sällskap.
Melo putsade sig i solen medan Lejonet jagade solkatter.

- Allt är som vanligt då. :)

Sedan undrade jag om Mow ville besöka New Yorker och peka fingret år folk. Men hon fick se, sade hon. Hon håller ju på med en utstyrsel som måste bli klar innan den 27'e.

Idag vill jag äta våfflor! (eller tofflor, som min pappa sa när jag var liten. Då skrattade jag, för jag tyckte det var roligt att han sa så)


Kommentarer
Mow

Vofflor låter så gott ... vofflor, vofflor ... som något som rumpnissarna skulle kunna äta.



Och visst kan vi peka fingret åt folk. Jag är ledig på onsdag. Då?

2012-04-22 @ 18:40:07
Piig

Ja, karln fyller ju år då, men vi skulle väl hinna innan kalaset :D

Vi höres!

2012-04-23 @ 12:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0