Ryan Reynolds - bara min!

När jag läser om Ryan Reynolds ömmar det lite i hjärtat. Det känns som vi var jätte tight, men nu har vuxit ifrån varandra.
Han var bara min en gång i tiden och det gör ont att förlora en kär vän. Jag har alltid gillat honom. Enda sedan hans Arkiv X debut 1996 i avsnittet Syzygy (då han bara var 20 år!) har jag sett honom som min egendom och ingen fick komma nära.
Han var min unga, fina Jay Deboom, som hade barnhullet kvar och därför inte fick någon speciell uppmärksamhet från varken tjejerna eller media.
Men nu har han helt plötsligt förvandlats till en man. En hollywood hunk med 6 pack och glansiga biceps.

Nu måste jag dela honom med resten av världen och det gör ont.

Idag:



Då: (liten, ovan, tafatt)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0