Kalles Japaner

Japanerna är ju efterblivna.
Hur kommer det sig att det är okej för hjärnan och smaklökarna (jag tänker inte ens börja ranta om hela "Etik" grejjen) att sluka gräshoppor på pinne, koka marsvin och andra diverse gatudjur, äta levande larver och skorpioner, men inte att kunna äta ett kokt ägg med kaviar...? (jag försvarar inte att man ska äta ägg och kaviar, för det borde man inte. Jag är mer ute efter "the lesser of two evils" eller the "lesser of two disgusting things")

Retarderade, outvecklade jävla pysslingar. Sluta vara så jävla onormal och sluta spela in så dålig musik och gör nånting av er själva! (fan färga håret, eller nått. Ni ser ju likadana ut, allihopa!!)

Dagens tänkvärda citat:
"Nothing makes me so happy as looking for snakes"
/ Steve Irwin (R.I.P man!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0