Avklädd HORA!!!

När man gör reklam för sig själv måste man alltid då ha dessa typer av bilder?!



"Ja, jag är så smal och ha värsta fitta swim suit bodyn. Jag måste alltid ha lite kläder för att visa min läckra kropp, som jag helt enkelt ha fått utan att ens behöva träna för den!!
Jag har bara en hög ämnesomsättning och kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt! Jag är så tiny och fit och tränad och jag har 9% kroppsfett och en snygg mage och onaturigt stora bröst för min kroppstyp, men det spelar ingen roll för jag är så jävla TINY!!!!"


Sugen jag blir på att köpa den här skivan, eller whatever.
FAN, KAN INTE FOLK BARA KLÄ PÅ SIG!!!!!?

Jävla less.


Kommentarer
JörgenS

Det enda jag kan tänka på när jag ser omslaget är: Who the hell är Melody Gardot? Har aldrig hört talas om henne. Och jag tror inte det är DEN reaktionen skivbolaget vill ha på bilden. ;)

2012-04-24 @ 18:16:56
URL: http://www.retrogalaxen.se
Mow

Okej, det enda JAG kan tänka på är att det ser ut som om nån har slagit ner henne och nu ligger hon där på marken och är medvetslös medan någon snor hennes mobil och planerar att våldta henne. That's what you get for being tiny and dress in tiny clothing!

2012-04-24 @ 19:37:58
Piig

:D

2012-04-25 @ 10:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0