Random Rantin Part Duex

Hej bloggen.

Sorry att jag har varit lite inaktiv på sistonde. Får skylla på att det har varit mycket på jobbet. Sånna här små "gold nuggets" skriver ju inte sig själv :D Men nu är jag på the G.


Åh, ljuva LÖRDAGS morgon när man JOBBAR igen! På ett ställe man totalt har tappat all lust för. Åjhwaahää!

Jag har insett vissa saker. Nästan alla folk jag känner är bara folk jag träffar när vi dricker tillsammans. Vilket är jätte tråkigt. Men jag har ingen aning om hur man umgås nykter. & sedan jag har slutat druckit, praktiskt taget - blir det aldrig så att man ses.
Jag funderar på att ta mig en stänkare när jag fyller år. Det skulle vara fint att träffa alla folket igen, men sedan tänker jag på hur jag kommer må i 1,5 dagar efter - det är fan inte värd det.
Inte nu iallafall. Men sedan när jag sitter med första ölen (just det, BÄRS. Att doppa mackan i. Inte nån jävla tjej  tönt cider dryck) så kommer alla sånna tankar inte finnas. :)


Dagens tänkvärda citat:
"Vår herre har skapat nötterna, men han har inte knäckt dem"
/ Goethe


*bwahaha*


Kommentarer
Moa

Vill du umgås nykter med mig idag?

2011-09-24 @ 13:45:38
ÄGSREN

LÄTT, MOw!

2011-09-24 @ 13:54:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0