Fat girl in a small world

Då den den här mini semestern totallt har regnat bort har jag och min inre tjockis verkligen bondad. Jag har ätit, käkat, svullat och stoppat i mig allt skit man kan hitta under ett ica tak. Jag förstår verkligen människor som äter av tristess och som använder det som tröst.
Fan vad jobbigt.

& nu när jag är hemma i verkliga världen igen, med halsbränna och en lätt överspänd mage känne jag mig lite tom. I själen. För nu får jag inte hålla på & äckla mig mer. Abstinensen är värst...



Men jag hyllar ica i ö-vik! Kolla vad det har:

























Samtidigt kan inavels folket i husum gå hem:



ÄR NI EFTERBLIVNA ELLER??!!! DET FINNS JU HUR MYCKET SOM HELST BREDVID DEN HÄR LÖGNEN!!!!
AS!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0