Snus Hataren

Snusar du?

Då måste jag be dig fara åt helvete!! Sen när tycker du själv att det är okej att kasta snus på golvet?!?
Vad fan är det för fel i hjärnan på dig?! Hur gammal är du?? Förmodligen en vuxen jävla karl med ölmage och rörmockare byxor - en jävla loser med keps & innehållslöst liv.

Det är inte som att "oops där föll snusen!" Det är jävla ömöjligt!!! Sen räcker det ju inte med EN äckel snus, utan det ligger ju för fan en hel jävla släktträff under bordet!

Hur går det till? Känner du att "Nä, nu är jag less på den här jag suger på. Vad ska jag göra av den? Hmm...Jag LÄGGER DEN PÅ GOLVET!!!

"Ja, vilken stjärna jag är!!"

Ditt efterblivna as! DÖ!


Kommentarer
ida

Alltså man blir ju bekväm av snus, tänk dig typ en rökare som slipper gå ut och ta en cigg eller ens behöver leta efter en tändare. Sen ligger man där på soffan och ska kasta snusen i papperskorgen och missar... "skitsamma, ligger så skönt". Det är äckligt, men ganska bekvämt.

2011-11-01 @ 17:10:17
URL: http://ejda.blogg.se/
Ägaren

Så du menar att när du är hemma slänger du snus omkring dig och låter det ligga?



Det måste ju finnas nåt slags vett någonstans? Använd en servett, lägg den i öl flaskan (den tomma)

Det är så vidrigt för mig som ska städa efter okända människors äckel snus.

2011-11-02 @ 12:52:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0