Slave to Kissie

"Hej! Jag heter Alexandra Nilsson, är 20 år gammal och bor mitt i Stockholm med min chiuaua (VA FÖLLA DJUR??!)  Chloé.

I min blogg skriver jag om allt som rör mitt liv: Min hemliga pojkvän, min kändisbror, mode, kläder, smink, mitt eviga festande på Stureplan och såklart min växande och minst sagt lovande karriär.

Jag har 170 000 besökare, OM DAGEN! Helt sjukt, och vet ni vad? Min blogg växer för varje dag som går..

Välkommna hit till min värld som "Kissie"! =)"




"Min hemlige pojkvän!!!"
Va fan!!

"min kändis bror"

asså, va fan igen!!!

Ett evigt festande på stureplan. Åh, herre! Jag kräks.

Självklart ska du ha en chihuahua också. Ditt ytliga jävla brud as.


Så det är så här man ska se ut för att bli betraktad som "snygg"???





(fråga mig inte varför jag har varit inne på Kissets blogg, jag vet att jag förmodligen kommer att brinna i helvetet nu, men hey. I'm a bad one)


Kommentarer
Moa

I think I just threw up in my mouth a little.

2011-10-06 @ 19:03:33
Karin

Halva grejen (minst) med Kissie är väl att folk förfasas över hur hon beter sig/ser ut. Därav massa läsare. Tror jag. Därmed inte sagt att det är bra. Det tragiska är att småtjejer i åldern 10-12 har henne som idol.

2011-10-10 @ 12:04:30
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0