Hail Håkan?

Håkan Hellström är inte speciellt bra, eller. Inte alls faktiskt. Han kan ju inte sjunga iallafall & jag kan väl inte vara den enda som hör det?

Röker som en liten fjolla gör han också.

Men den enda anledningen jag slängde bort 1 timme på dokumentären (vilket för övrigt var jätte dåligt gjord) var för att reklamen jag hade sett för den visade så mycket fans och hur de upplevde det hela. Sånt är vackert. Vilket band/artist det än är, så är sånt vackert.

Men de ljög ju för mig! Allt man fick ta del av var hans fula frisyr och hans "djupa" tankar kring hans yrke.

Fast det var vackert att se den lilla flickan som var på hans konserter och grinade. Massa känslor väcktes i mig när jag såg alla galna små tjejjer längs fram som totalt skrek och härjade.

Jag minns!

Kärleken flödade samtidigt som jag förstod att min tid som "sån" är över - för längesedan.

Jag kommer aldrig att stå längst fram igen (efter att ha köat i 21 timmar) och kunna varje text rad.
Jag kommer aldrig att stå längst fram igen och veta att det här bandet är det jag lever för.
Jag kommer aldrig att stå längst fram igen och låta Valo trampa mig på fingrarna (:P)

Jag har klivit undan och låter andra ta första plats.
Jag har haft jätte roligt.


Kommentarer
Moa

Ångra inget. Men gör inte om det. Liksom.

2011-10-08 @ 22:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0