Dagens ungdom!

Idag såg jag en liten kille med en Skellington luvtröjja. Jag tror inte att han förstod vad han hade på sig, men jag gjorde det och jag uppskattade på avstånd.

Jag ska väl inte dömma (??) men han såg inte ut som en som ska ha en sån tröjja. Han hade ju en bandyklubba och en sån där tränings-väska-trunk som alla små kids verkar bara måste ha i knähöjd nu för tiden.
- Sjukt vad oskönt det ska vara att ha den släpandes & dinglandes så långt ner.

Små tjejjer med svarta leggings på sina tändstickor till ben, converse. Och en sån där lång och stor jävla halsduk som man måste vira 1000 varv runt halsen, men som de ändå hänger slappt, så det är alldeles bart och öppet och kallt och jävligt.

Fan vad irriterad jag blir!


Kommentarer
Moa

Döma stavas med ett "m" :p

2011-10-06 @ 19:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0