Allas llustiga hattar! Bwahaha...

Asså. jag dör! Sitter i soffan nu & tittar på outsiders. Den tjej jag gillar bäst är hon som är rädd för dinosaurier.
Vafan!

Dinosaurier!!??

Jag fattar inte att man har modet att verkligen berätta det. Det är ju så sjukt pinsamt och jag måste skratta högt när hon sitter hos hypnotisören och han ska "bota" henne med en ramsa om att alla har lustiga hattar. (!!!)

Om jag vore henne skulle jag fan hålla tyst och fortsätta med mitt liv.
Det är ju inte ens en logisk rädsla - Utdöda djur! Varelser som har varit döda i miljontals år. Det är det sjukaste jag har hört talas om.

Det är som att vara rädd för att gravitaionen ska faila dig och dra iväg med dig, eller rädsla för att du ska utvecklas till en elefant!

Det här programmet fick mig att garva - högt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0