Utsugande kommunare

Kommun anställda får träna gratis på mitt gym - det enda kravet är att du ska göra det 12 gånger om året.
12 gånger!! TOLV gånger på ETT ÅR!!
Det är så skrattretande pinsamt lite att jag måste andas i en påse för att inte svimma.

Men det som gör mig så jävla förbannad är att folk är så jävla feta och giriga och äckliga att det kommer till gymmet - drar kortet i maskinen - för att sedan gå hem!
Det går!!

Jag fattar inte! Jag skulle döda för att träna gratis, men de kan inte ens ta sig själv i kragen 1 gång i månaden för att träna!

Sånna människor vill jag bara knäa i ländryggen.
Och vilka är det som betalar för dessa utsugande odjur ska få träna gratis? Jo, JAG. Jag som skattebetalare ska alltså finansera deras soff-häng och vridna "tränings" mentalitet.

Det är så orätt och vidrigt så det är fan inte sant!


Kommentarer
Moa

Men å andra sidan; många av de där människorna har inte bett om att få träna gratis heller. Och det är säkert många av dem som utnyttjar den där möjligheten också.

Men jag håller med om att det är ett slöseri att gå dit för att dra ett kort. Till och med JAG skulle göra mer än så ifall jag väl var där. Annars skulle samvetet slå till.

2011-11-29 @ 21:24:55
Anonym

Men de får ju själva ansöka om att få ett tränings kort. Det måste ju betyda nånstans att de vill träna.

Då känns det ju helt onödigt att gå hem på en gång.

2011-11-29 @ 21:37:40
Moa

Okej, i så fall är de idioter. Jag trodde att de bara slängde träningskort efter dem. I vilket fall de skulle ha varit assholes.

2011-11-29 @ 23:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0