Min Poet

Det var 4 år & 2 månader sedan Dark Passion Play kom ut. Nu är det dax igen. Nightwish släpper nytt. I december kommer "IMAGINARIUM" till mig.

Jag ser fram emot.

Även fast singeln "Storytime" inte blew me way lika mycket som "Amaranth" gjorde är jag ändå nöjd.

Det jag älskar med Tuomas är att han har den vackra förmågan att skapa magi. Både för öronen & för mina ögon.

Jag fullkomligt älskar den där känslan av ett fullmåne belyst öde sticksjön. En höst vind i en Tim Burton träsk skog som man aldrig vill lämna.

Jag blir så fylld av hans ord.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0