Äventyr på navet

Vad är det för jävla idiot som har konstruerat Navet?! Hur dum i huvudet går det att bli?
Igår var jag tvungen att fylla på mitt busskort för att kunna ta mig till jobbet - eller rättare sagt ifrån jobbet. Ut skulle det ha gått, men tanken på att fastna i Timrå fick mig att bli gråtfärdig.

Inne på "informations centret" var det en jävla kö, och vanligtvis finns det iallafall 2 luckor, men inte igår! Nej, nej. Så det slutade med att jag fick befinna mig på led med alla jävla drägg och navet kids - i 10 minuter!! Längst fram står det en jävla främling och ställer det mest komplicerade frågorna och ber om det mest löjliga jag har hört!

Vad är det för jävla as som inte kan se till att det är bemannat under "rusnings trafiken"??! klockan var för fan 4 och ALLA är på navet då.
Ergo:  ju mer folk - desto mer idioter.

Stämde riktigt bra igår.

Jag räknade ut att jag bara skulle hinna hem - byta om och sen gå till träningen på en gång.
Ingen tid att spendera med grabbarna innan. Mitt hjärta brister när jag rusar in, slänger på mig kläder & en knäckebröd macka, och Lejonet sitter vid dörren och tittar på mig när jag försvinner igen.

Nästan som hans ögon säger: "Ska du lämna mig på en gång sådär, min människa? Ska vi inte leka med vattnet i duschen lite först?"

Det får mig att vilja grina.


Kommentarer
Moa

Hahaha, jag kan se mig dig, slänga på dig en knäckebrödsmacka ... :D

2011-11-23 @ 19:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0