Take a walk on the wild side

Just nu är jag inne i en glammig nostalgi period.
Jag omger mig med gammal kärlek & HIM har återvänt och tagit över. Det blir rätt mycket i lurarna till och från jobbet, och jag myser.
HIM från -95, tidiga demos, covers och Love Metal. Jag har allt!

Jag fullkommligt Älskar det gamla HIM soundet och Valo's texter.
Undertryckt emo när det är som mest prima!

Han är lite som en deprimerad 15 årig flicka som skär sig i smyg - sånt gillar jag!

Sen måste jag undra; Vad gick fel? När Dark Light kom ut hände det nånting med mitt f.d älsklings band och det gick inte längre att stå ut.
Det är inte förren nu jag har lyssnat riktigt. Det är ok, men inte mer.
Inte som den kärlek som Razorblade Romance förde med sig, inte som Bury Me Deep Inside Your Heart (!!) fick en att känna.

Det är synd.
Men jag har alltid Serpent Ride att falla tillbaka på när det känns svårt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0