Memorable X-Files

När jag bodde hemma så hade jag som tradition att alltid se "How the ghost stole christmas" varje år kvällen innan julafton. Det höll i sig i flera år.
Men nu var det längesedan jag upplevde den lilla grejjen - men i år tänkte jag göra det.
Jag, grabbarna, Mulder och Scully i en perfekt liten synk. <3

Kanske lite godis medans jag citerar alla repliker ordagrant... *flinar*
Och tänker tillbaka till den tid då David Duchovny was the "grej of the day" och mannen jag hade tänkt att spendera alla mina dagar och nätter med.


23 år...? Minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0