It's evolution, baby!!

Varenda låt på skivorna är potentiella live låtar och det är så jävla vackert!
Om mindre än 7 månader står jag i en svettig extas av likasinnande, men händerna i luften och ett leende på läpparna.
Kanske sjunger vi på "I am mine" "Given to fly" eller "Black" är det den kommer jag förmodligen grina av allt kaos och skönhet den låten och omgivningen väcker.

Spelar de "Nothing as it seems"  eller "Nothingman"  kommer jag att dö.
Spelar de "State of love and trust" kommer jag också att dö - men av en annan anledning! :D


Trött, hajpad, sleten, lycklig, svettig, förstörd, livs levande - alla känslor får plats. alla känslor är äkta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0