Ilska som drivkraft

Jag är arg.

Jag är arg för att du inte finns hos mig.
Jag är arg för att du valde att sticka.
Jag är arg för att jag är tom.
Jag är arg för att jag inte klarar av att umgås med människor.
Jag är arg för att jag får ångest och panik attacker.
Jag är arg för att jag blir begrännsad.
Jag är arg för att vi inte kan vara tillsammans.
Jag är arg för att jag har blivit nånting jag hatar.
Jag är arg för att du stack.

Jag är arg för att du stack.

Jag måste gömma mig och måste stanna kvar på samma ställe.
Jag måste vända ryggen åt.

Jag rättfärdigar min rädsla med min personlighets störning.
Jag har blivit nånting jag hatar.

Jag är arg för att du stack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0