Bella

Asså, Bella, ditt känslolösa tomma tonårings bekymmrade as!
Vad fan är det för fel på dig?! Måste allt sägas med monotom röst?!
Jag får eksem av att se dig fumla runt med din döda blick och ditt ofantligt dåliga skådespel!

Hur i helvete kunde du få den där rollen?!
Vem var hjärndöd nog att tycka att du skulle passa?? Jag har väl aldrig varit med om sämre!!

Och du då? EDWARD! Du ser ut som ett djur. Har ingen märkt det? Har inte alla små flickor som stalkar dig sett det?! Kul liv.
Dessutom ser du konstant förstoppad ut OCH kritvit!!
Du säger att du inte tycker att "vi kan vara vänner"

Men sluta följa efter den känslomässigt störda flickan!!
Sluta att vara en attention whore och lasta ur dig dina vampyr bekännelser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0