Me and JC

Min lön på den här månaden låg på över 18000:- (!!!) Så idag var jag och Johnny Cash på shopping runda. Jag köpte tränings byxor och en tränings bh. Han följde mest bara med, men var trevlig att ha med ändå. Sedan gick jag och beställde en bok på bokaffären -    why we suck av Dr Denis Leary.





Snart ska jag lyfta skrot på mitt lokala gym! Jag lyfter nu:
* 27 kg i benböj (ska snart upp till 30 kg)
* 14 kg i bröstpress
* 17 kg frivänding
* 12 kg triceps
* 10 kg biceps
* 22 kg utfall
* 10 kg axlar


Oy vey, jag är stark!



Kommentarer
Moa

Oooh, tala om sen om den är bra!

2011-08-26 @ 20:46:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0