Fake it and make it

Igår var jag omringad av "punkare" och andra skitiga & svettiga människor. En sak som jag inte förstår är att om du nu ska vara punkare så kan du fan inte ha sneakers eller joggingskor!
Då har du missförstått hela grejjen.
Skorna är ju det viktigaste, det som ramar in hela din "stil" eller whatever, och du är så illa ute om du har spret hår, sleten väst med nån obskyr punk svordom, tighta svarta byxor med lappar och DC skor!! Hallå!!!

Då vet jag inte riktigt vad du håller på med och i mina ögon blir du bara en tönt som försöker (eller inte försöker alls)

Jag är fan mer punkare än du, och jag vill inte ens vara det...

Mina kängor godkänner inte...


Kommentarer
Moa

Nu tycker jag att du är lite anti, alltså. De kanske skapar sig en egen stil? Det är väl bättre än att bara hänga med strömmen och ha vad alla andra har?

2011-08-28 @ 21:39:55
ÄGAREN

Inte med DC skor.

2011-08-29 @ 21:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0